Friday, July 20, 2012

ϟϟ gece gece eyyorlayasım, faşşik faşşik yorumlar yapasım gelmiş ϟϟ




 kızlar defalarca söyledim yine söylüyorum, şu askılı, boyundan bağlamalı falan mayo bikinileri giyiyonuz da, az bi önlemini alın bari amk, ben bütün yaz " göğsünden boynuna doğru beyaz bir yılan gidiyor" isimli eserinizi, boktan mayo izlerinizi görmek zorunda mıyım ya, straplez diye bişi var bilmem hatırladınız mı! gereksiz yere bi ton para bayıldığınız o çapulları da atın çöpe hemen...






 tamam şimdi  34-36 beden falan olmayabilirsiniz, böle ağzınızı çemçüre çemçüre " canım yaa zayıflık bana hiç yakışmıyooo" deyip kendinizi de kandırabilirsiniz ona lafım yok da, kaba etinizin lömbürdediği taytınızın üstüne kısa üstler altına da babet giymiyonuz mu, orda sıkıveresim geliyo ümüğünüzü.. 






 sayın erkekler, sözüm size! hani siz şimdi böyle gevşek gevşek "yaa şöey hımm, henüz kendimi evliliğe hazır hissetmiyorum " kafalarındayken manitanız internetten gelinlik bakıyo falan ya, götünüz kalkmasn amk, kızın derdi sizle evlenmek falan değil, onun derdi gelinlikle evlenmek!  siz de işte arada duvak gibi, inci kolye, eldiven gibi tamamlayıcı bi unsursunuz sadece.. ciddiyim bak, bu kadar önemsemeyin kendinizi.. 






 moda ve makyaj blogu yazan kızlar! ya insan bu kadar mı sıkılmaz kendini tekrar etmekten, her gün yok ne giydim yok ne giycem yazıları, şu moda haftasındaydık, filormar yaz sezonu ojelerini çıkardı falan offf.. tamam gayet ekmekli ve de eğlenceli bi dönemdi, hep birlikte,yazdık okuduk falan ama yeter amk.. bi de reklam alma, blog üzerinden para kazanma kafası bana göre değilse bile anlaşılır bişi, gayet de gideri var ama o copy+paste yazılar nedir allaşkına, o kopya çekilişler nedir bataklık laleleri sizi.. anladık bugün de h&m de indirim vardı, anna del ruso yine süperdi, ama yani eeee peki sonra.. bu nası bi vizyonsuzluktur lan..






 konu bloggerlardan açılmışken, o siyah layer üzerine griyle yazan akıllılar, kuş boku kadar fontlarla mininminnak yazıp gözümü kör edenler, devam edin siz evet, soğutun kendinizden.. te allam.. 






 fespuku sadece birilerine laf sokmak için kullanan insanlar, çok ilginç ve dönülmez kafalardasınız siz valla bak, ben anladım..




☠ şimdilik bu kadar.. 

No comments:

Post a Comment